Ügyfélszolgálat


Ügyfélszolgálatunk telefonos és személyes elérhetősége: Hétfő-Péntek, 9-17 óráig.

Kapcsolat
Rendelés
Visszaküldés
Fizetés és Átvétel, díjszabás
Profilom


Kapcsolat
 

Online webáruház ügyfélszolgálat:

Telefon: +36 (1) 205 3580
E-mail: info@jatektenger.hu
Munkanapokon: 9-17 óráig

Kérdéseddel kapcsolatosan tájékozódhatsz Ügyfélszolgálatunk további információi között és a GYakran Ismételt Kérdések -ben.
Vagy lépj kapcsolatba velünk fenti elérhetőségeinken!
 

Cégadatok:

Kensho Szolgáltató Kft.
1037 Budapest,
Csillaghegyi út 13.

Cégjegyzékszám: 01 09 718377
Adószám: 13092979-2-41
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-97423/2016.

Előre utalás esetén számlaszám: 10800007-00000000-14943005 Citibank Europe PLC.
Nemzetközi bankszámlaszám (IBAN): HU39 1080 0007 0000 0000 1494 3005
Swift kód: CITIHUHX

Rendelés


Házhoz szállítás munkanapon, 12 óráig leadott rendeléseket, a következő munkanapon Express One csomagküldő szolgálattal szállítjuk házhoz.
Szezonális időszakokban a kiszállítási idő 1-2 munkanappal meghosszabbodhat!

Pick Pack Pontra is kérhető csomag kiszállítása. Részletes feltételekről itt tájékozódhatsz.

Személyes átvétel esetén, a visszaigazolástól számított 5 munkanapig vehető át a rendelés, amennyiben a csomag nem kerül átvételre, a terméket visszahelyezzük a polcra, megrendelésed töröljük, erről e-mailben tájékoztatunk.
 

Visszaküldés
 

Hibás termék esetén: ingyenesen küldünk csereterméket ügyfélszolgálattal történő egyeztetés alapján.
Amennyiben nem tudunk már ugyanolyan terméket biztosítani, választható más is, ilyen esetben ugyancsak díjmentes a cseretermék biztosítása, kiküldése, csak a felmerülő esetleges termék érték különbözetet kell kiegyenlíteni majd a futárnál.

Kicserélés: lehetőség van nem hibából vagy hiányosságból eredő termékcserére is. Kérlek, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és segítünk a csere gyors és egyszerű kivitelezésében.
Kérlek, figyelj rá, hogy az így visszaküldött játék gyári-, felbontatlan csomagolásban legyen!
Kicserélés esetében a szálllítási költség Téged terhel.

Elállás: amennyiben az átvett termék bármilyen okból nem nyerte el tetszésed, és 14 napon belül visszaküldöd (ennek költségei Téged terhelnek), vagy 14 napon belül jelzed felénk az elállási szándékod, és később kerül visszaküldésre, áruházunk a visszafizeti a termék árát (és számlázott szállítási díját), miután csomagod visszaérkezett. Az elállási szándék szóban (telefonon vagy a webáruház ügyfélszolgálatán), írásban (levélben vagy e-mailben) közölhető egyértelmű nyilatkozattal, vagy nyilatkozat-minta útján.
Az elállási jogokról, feltételekről, részletesen a „Felhasználási feltételek” (ÁSZF) 7. pontjában olvashatsz.

* Minden árucsere módnál, kérjük, hogy a cserélendő terméket zárt (lehetőleg kartondoboz) csomagolásba készítsd elő a futár érkezéséig.
 

Fizetés és Átvétel, Díjszabás
 

Személyes csomagátvétel:

  • Átvételi pont címe: 1037 Budapest, Csillaghegyi út 13.
  • TIPP! GPS navigációval érkezők úticélként a "Budapest 1037 Szőlőkert u. 12." címet jelöljék meg!
    Raktárunk a V95 logisztikai központ Szőlőkert utca felőli sorompós bejáratán keresztül közelíthető meg, szemben a Duna Skoda szalonnal.
  • Kérjük, csak e-mail értesítés után indulj el, melynek üzenete: "Összekészítettük csomagod, várunk az átvevőponton!"
  • Átvétel munkanapokon: 9-17 óráig
  • Személyes átvétel esetén készpénzzel, bankkártyával fizethetsz
  • Külön átvételi díjat nem számítunk fel, ingyenes.
     

Házhoz szállítás:

  • Megrendelésed várható szállítási idejét az adott termék weboldali információi között mutatjuk.
  • Megadott e-mail címedre csomagod állapotáról, szállítási státuszának változásairól értesítő levelekben tájékoztatunk,
    továbbá saját fiókodban is ellenőrizheted bármikor.
  • Csomagod azonosítószáma alapján informálódhatsz a küldeményed állapotáról az Express One csomagkövető alkalmazása révén: https://tracking.expressone.hu/
  • Amennyiben a futár nem talál otthon, csomagodról értesítőt fog hagyni.
  • Díjszabás:
    1. Fogyasztók esetén érvényes házhozszállítási díjak (normál csomagokra):
      Magyarország területén: bruttó 890 Ft
      15.000 Ft feletti vásárlások esetén a szállítás ingyenes
      Külföldi szállítás környező országokba egységesen, értékhatár nélkül: Ausztria, Szlovákia, Szlovénia, Románia, Horvátország: 6.500 Ft
       
    2. Nagykereskedések, viszonteladók esetén érvényes szállítási díj:
      Magyarország területén: nettó 1.180 Ft
      Ingyenes szállítási értékhatár: nettó 30.000 Ft
       

Pick Pack Pont szállítás:

A Pick Pack pont személyes átvétele ugyanolyan gyors és kényelmes, mint a futárral való kézbesítés, vagy még annál is kényelmesebb lehet, mert:

  • Már több mint 800 Pick Pack Ponton, az ország 240 településén személyes átvételt biztosít
  • Webáruházunk üzenetet küld Neked, amikor átadjuk a csomagot a Pick Pack Pont logisztika részére
  • A csomag útját nyomon követheted az üzenetben található azonosító kód segítségével a www.pickpackpont.hu/csomagkereso oldalon
  • Ha a csomag megérkezett a kiválasztott Pick Pack Pontra, email és sms üzenetet küld a szolgáltató, hogy átvehető a csomagod
  • A csomag az értesítést követő 5 napon keresztül, nyitvatartási időben bármikor átvehető
  • Szombaton, sőt vasárnap, akár éjjel-nappal átvehetők a csomagok egyes Pontokon
  • A legtöbb helyen a készpénzes fizetés mellett bankkártyát is elfogadnak
  • A csomag maximális súly- és mérethatára: 15 kg, illetve 50x50x50 cm
  • PPP szállítás díja: 690 Ft
    További részletek a Pick Pack Pont szállításról...

     

Profilom
 

Amennyiben még nem rendelkezel saját profillal, úgy most elkészítheted azt a regisztációs menüpont segítségével. Élvezd Te is a saját profilod előnyeit, ilyen például a több kiszállítási cím tárolása, rendelési adatok automatikus kitöltése, vagy az eddigi rendeléseid összefoglalójának és elkészült számlájának megtekintése.